18 februari 2011

ScrapGal

Den här helgen håller jag till hos ScrapGals där det är crop!
Jag och de andra tjejerna i DT hittat på en massa roliga utmaningar och lekar.
Så kom över och var med du också...
.
I´m spending this weekend over at ScrapGals because there is a crop going on there!
Me and the other girls on the DT has come up with lots of fun challenges and games.
So come over and play...
.
Min första utmaning är en Färg-utmaning...
Du får bara använda brunt, beige och grönt... I alla nyanser...
Och så lite svart och vitt.
Så här blev min layout...
.
My first challenge is a Colour-challenge...
You can only use brown, beige and green... In all shades.
And a tiny bit of black and white.
This is my layout...
Min nästa utmaning är en Multifoto-utmaning.
Använd minst tre foton på layouten och temat ska ha att göra med kärlek...
Så här ser min egen layout ut...
.
My next challenge is a Multiphoto-challenge.
Use atleast three photos on your layout and the theme has to do with love...
This is my own layout...

4 kommentarer:

Mija ♥ sa...

Tack söta Mette för din goa kommentar på min blogg! Himmel så läckra alster jag hittar här hos dig!! Massor av inspiration...

scrappin_in_AK sa...

gorgeous pages Mette

Rbarakat sa...

Beautiful Mette! As always!

LG sa...

I am having so much fun! Thanks for all the inspiration and challenges