24 april 2011

Sketch #153

Idag är det dags att visa vad jag gjorde med skiss #153 hos Creative Scrappers.
Skissen var helt fantastisk.
Den fick mig att tänka om lite i mitt scrappande och göra en layout helt utan mönstrade papper.
Så här ser skissen ut...
.
Today it´s time to show what I did with sketch #153 at Creative Scrappers.
This sketch was fantastic.
It really made my think outside the box in my scrapping and make a layout without pattern papers.
This is the sketch...
Och så här blev min layout med min fina vän Malin.
Jag är verkligen rik som har en vän som hon.
.
And this is my layout of my beautiful friend Malin.
I´m really rich to have a friend like her.

2 kommentarer:

Mary Jo sa...

Beautiful job with the sketch!!
Love how you misted the circle :)
Definitely inspiring!!

joggemia sa...

De skisserna hade jag missat...tack! Och din layout är superfin. Härliga färger.

Kram!