17 oktober 2011

Grattis / Congrats

I mitt senaste DT-paket från Skaparlusten fick jag massor med helt underbart fina papper från BoBunny - Et Cetera.
Här kommer en layout till som jag har gjort med dem.
Min bakgrund har jag gjort genom att måla en brun cardstock med Gesso och sen har jag använt Glimmermist och stämplar. Blev en häftig effekt tycker jag.

In my latest DT-kit from Skaparlusten I got lots of wonderful beautiful papers from BoBunny - Et Cetera.
Here is another layout I´ve done with them.
For my background I´ve painted a brown cardstock with Gesso and then I´ve used Glimmermist and stamps. I think it turned out great.

Layoutens är på min dotter Emma som jag säger Grattis till.
Hon har fått en fast anställning och så har hon kommit in på den utbildning hon så gärna ville!

The layout is with my daughter Emma that I say Congrats to.
She has got a permenant job and she has also in on the education that she so wanted!

Inga kommentarer: