28 mars 2013

With you

Just nu pågår det en härlig påsk-crop hos Scraplagret.
Jag var tvungen att vara med på en utmaning där man ska inspireras av en bild, eftersom jag blev så inspirerad av de härliga färgerna! 
Det blev en layout med min dotter Emma som just nu bor i LA... Snart ska vi åka över dit och hälsa på henne! Längtar! :)
Right now there is a great Easter-crop going on at Scraplagret.
I hade to create for one challenge where you should be inspired by a picture, as I got so inspired by the wonderful colors!
I made a layout with my daughter Emma that is living in LA right now... Soon we go there to visit her. Can´t wait! :)

6 kommentarer:

Nenne sa...

Den här layouten är så läcker med alla papper i lager på lager! Vad kul att du är med och inspireras till skapande!

Linda LW sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Linda LW sa...

Jättesnygg layout Mette! En läcker tolkning verkligen. Lycka till i cropen! (jag hade skrivit galet innan, så jag tog bort det - skyller på en LÅNG arbetsdag idag! ;) )

Ulrika aka LillBlomman sa...

Vad härligt att du snart får träffa henne, kan tänka mig att du längtar! Jätteläckert bidrag och supersnygg tolkning! Kram!

Katja/MezzaNotte sa...

Den här LOn är bara för snygg! Jag gillar verkligen alla lager av papper!

Crystalena82 sa...

Wow! What a gorgeous and striking layout. This is a masterpiece. Thank you for sharing! :)