14 september 2010

I skolan / In school

Det är så många roliga klasser i skolan hos My Scrapbook Nook.
.
There are so many fun classes in school at My Scrapbook Nook.
.
Här har jag varit med i klassen Historia och skapat en layout i härlig Shabby Chic stil.
Det blev en layout med mig själv.... :)
.
Here I´ve been in History-class and created a layout in wonderful Shabby Chic style.
It´s a layout about myself... :)
Jag har även varit med i Hemkunskapen, och gjort en layout där man skulle ha med band/tyg och något sytt...
.
I´ve also been in the Home economics class, and done a layout with ribbon/fabric and something sewed...

3 kommentarer:

MissMian sa...

Superläckra! Älskar verkligen den nedersta!

Unknown sa...

Underbara! Jag blev tokkär i den översta, jag :)

Kram på dig!!

Linda sa...

Två så otroligt olika layouter från samma person. Så otroligt läckra båda två!! ♥

Kram på dig!