22 mars 2011

Snart... / Soon...

Åhhhh vad jag älskar pappren från Canvas som jag fick i mitt GDT-paket från Skaparlusten.
De är verkligen helt fantastiska att jobba med! :)
.
Åhhhhh how I love the papers from Canvas that I got in my GDT-kit from Skaparlusten.
They really are fantastic to work with! :)
.
Min äldsta dotter Mye bor i Belfast...
Jag saknar henne massor varje dag...
Men nu ska vi snart åka och träffa henne, och ni må tro att jag längtar massor!
.
My oldest daughter Mye lives in Belfast...
I miss her so much every day...
But soon now we will go there and visit her, and you bet I´m waiting for that!

3 kommentarer:

Michelle H. sa...

Mette, this is so gorgeous!!
Love all the details and the cluster of embellishments!!

Aase sa...

Läckert... Lycka att få träffa henne igen förstår jag ;)

Kram

LG sa...

This is divine!