26 september 2011

Stockholm City Scrap

Jag har varit iväg på Stockholm City Scrap.
Helgen var fylld med massor med härliga människor och massor med inspiration.
Ja, det var så himla roligt!
.
I´ve been away on Stockholm City Scrap.
A weekend filled with lots of wonderful people and lots of inspiration.
Yes, it was for sure lots of fun!
.
Jag hade ju fått äran att hålla kurs och det var så roligt.
Tack alla ni gick min kurs.
Det var så roligt att få scrappa tillsammans med er en stund.
Så här såg layouten ut som vi gjorde på kursen...
Min dotter Mye.. 
.
I was honoured to hold a class and it was so much fun.
Thanks to all of you that attended my class.
It was such a joy to scap with you.
This is the layout that we made on the class...
My daughter Mye...
 Och här är några fler layouter som jag gjorde under helgen...
And here are a few more layouts that I made during the weekend...
 .
Min fina son Adam
My beautiful son Adam
 Jag...
Me...
Min vackra dotter Emma...
My beautiful daughter Emma...
Några fler kommer snart...
There will be a few more soon...

1 kommentar:

Petra sa...

Det var kul att träffa dig också! Vilka fina layouter de gjorde under helgen. Gillade speciellt den om dig med rosa, vitt och svart.