10 september 2012

Mer Smash / More Smash

Äntligen har jag haft lite scrap-tid igen...
Och då har jag scrappat några sidor till i min Smash Journal från K&;Company!
Jag älskar verkligen att jobba med det här lätt-scrappade album. Sidorna är ju dekorerade och det gör scrappandet så lätt! Och så blir det ju så fint också! :)
Till albumet har jag återigen använt mig mest av papper och dekorationer från 7Gypsies - Postale.
Och så här blev det...
Finally I got some time over for scrapping...
And then I´ve been scrapping on my Smash Journal from K&Company!
I really love working with this easy-scrapping album. The pages are already decorated and that makes the scrapping so easy! And I love the outcome too! :)
For my album I´ve mostly used papers and decorations from 7Gypsies -Postale.
And this is how it looks...

Inga kommentarer: