2 augusti 2011

August kit - Growth

WOW!
Det är verkligen det enda man kan säga om Augusti-kitet - Growth hos Scrapbooking from the inside out!
Det är så underbart! Jag verkligen älskade att skapa med det, och jag är säker på att ni också kommer att göra det.
Så här ser det ut...
.
WOW!
That is really the only thing you can say about the August-kit - Growth from Scrapbooking from the inside out!
It´s so wonderful! I really loved creating with it, and I´m sure that you also gonna do that.
This is how it looks like...
Här är min första layout...
Min familj är verkligen min fasta grund här i livet.
.
This is my first layout...
My family is really my solid ground in life.

1 kommentar:

citronlime sa...

Oj vilket läckert kit! Jag förstår att du gillar det!

Och underbar LO du skapat av det!

Ha en fortsatt fin dag :)