22 juli 2010

Ett år med Nikki / One year with Nikki

Ett år har jag haft turen att få vara en del av DT hos Nikki Sivils Scrapbooker.
Under det året fick jag äran att skapa med massor med olika kollektioner papper och dekorationer. Varje precis lika härliga!
Jag har gjort ett minibalbum med en kollektion per sida! :)
Nu har jag fått äran att vara kvar i hennes härliga DT ännu ett år, och jag kan lova er att det kommer att komma så mycket nytt och fint...
This last year I´ve had the luck to be a part of the DT at Nikki Sivils Scrapbooker.
During this year I´ve had the honour to create with lots of different lines of papers and decorations. Each just wonderful!
I´ve done a minialbum where I let every line have one page each! :)
Now I´ve had the honour to be in her great DT for another year, and I can promise you that there is so much new and fantastic lines coming...

4 kommentarer:

Pia sa...

wow så super lækkert album med lækre farver og super detaljer.
knus Pia

Ulrika aka LillBlomman sa...

Grattis! Vad skoj! Och superhärligt album med massor av Mette foton! Kramar!

joggemia sa...

Grattis till året! Härligt minialbum!

Kram!

Ilonka sa...

Wow- realy eautifull cards an pages!
Best wishes ILo