1 juli 2010

Manufacturer Mix Up

Idag börjar officiellt mitt DT hos Treasured Scrapbooking! :)
Jag börjar med en utmaning som heter Manufacturer Mix Up.
Jag antar att ni är som jag, använder oftast papper från samma tillverkare på en layout.
Det har gjort att jag nu har en stor hög med pappers-bitar från olika tillverkare.
Så min utmaning är att använda papper från 3 olika tillverkare på samma layout.
Today I offecially starts my DT at Treasured Scrapbooking! :)
I start with a challenge called Manufacturer Mix Up.
I suppose that you just like me, use papers from the same manufacturer on a layout.
This has now made me having a big pile of scraps from different manufacturers.
So my challenge is to use papers from 3 different manufacturers on the same layout.
Till min layout med Classes brorsdotter Evelina har jag använt papper från Graphic45, October Afternoon och BoBunny.
On my layout with Classes niece Evelina I´ve used papers from Graphic45, October Afternoon and BoBunny.

3 kommentarer:

Elisabeth sa...

I just love your background work on this page!

Anna Sigga sa...

This layout is fantastic girl - love the splatters and the layers are fab!

Ulrika sa...

Hallå där, vännen!
Du har gjort otroligt mycket fint på sistone!! Gillar stilen!

Kram, Ulrika