18 februari 2011

ScrapGal

Den här helgen håller jag till hos ScrapGals där det är crop!
Jag och de andra tjejerna i DT hittat på en massa roliga utmaningar och lekar.
Så kom över och var med du också...
.
I´m spending this weekend over at ScrapGals because there is a crop going on there!
Me and the other girls on the DT has come up with lots of fun challenges and games.
So come over and play...
.
Min första utmaning är en Färg-utmaning...
Du får bara använda brunt, beige och grönt... I alla nyanser...
Och så lite svart och vitt.
Så här blev min layout...
.
My first challenge is a Colour-challenge...
You can only use brown, beige and green... In all shades.
And a tiny bit of black and white.
This is my layout...
Min nästa utmaning är en Multifoto-utmaning.
Använd minst tre foton på layouten och temat ska ha att göra med kärlek...
Så här ser min egen layout ut...
.
My next challenge is a Multiphoto-challenge.
Use atleast three photos on your layout and the theme has to do with love...
This is my own layout...

4 kommentarer:

Mija ♥ sa...

Tack söta Mette för din goa kommentar på min blogg! Himmel så läckra alster jag hittar här hos dig!! Massor av inspiration...

Unknown sa...

gorgeous pages Mette

Rita Barakat sa...

Beautiful Mette! As always!

LG sa...

I am having so much fun! Thanks for all the inspiration and challenges