21 juni 2010

Jag är så GLAD! / I´m so HAPPY!

Idag blev det klart!
Jag är nu en del av nya DT hos Inkido!
Vilken ära att få jobba tillsammans med de andra duktiga tjejerna.
Det ska bli så roligt!
Today it´s out!
I´m a part of the new DT at Inkido! (swedish manufactor)
It´s an honour to get to work with the amazing girls there.
It´s gonna be so much fun!
Här är en av mina ansökningslayouter...
En bröllopslayout med mig och mannen som nu har varit gifta i 17 år.
Here is one of my submission-layouts...
A weddinglayout with me and my husband, that now have been married for 17 years.

11 kommentarer:

Mahlin sa...

hihi GRATTIS!! Vad kul att vi blir kollegor på ett ställe till =D

Carina Lindholm sa...

STORT grattis!! jäklarns va roligt!!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Grattis! Jag var en av finalisterna:) men det känns ok att inte bli vald. Har ju liksom redan haft äran. Kramar!

Annica H sa...

Stort Grattis, och välkommen i gänget! :)
//Annica H

yes sa...

Grattiskramar i mängder!!!!
//ylva

A Sarasota sa...

Congrats on Inkido!
Love, love love your colors on this layout. Awesome!
alecia from SAS

leah sa...

Congrats!!!

Jennifer Yates sa...

WOW! The colors just pop!!! Gorgeous! Love the pic of you and your husband too! :)

Sara sa...

Grattis!!! Du skapar jättefina alster och ger så mycket inspiration. Perfekt att just du blev DT hos Inkido. :)

/Sara

annes paperfun sa...

Så utrolig flotte layouts du lager :o))
Velkommen på teamet :o))
gleder meg til å se dine kreasjoner med Inkido's produkter.
Klem Anne Kristine

monica sa...

Åh vad kul! GRATTIS!!!