18 juni 2010

Utmaningar / Challenges

Jag har scrappat till två utmaningar hos Scrap Attack Scrapbooking. I´ve been scrapping for two challenges at Scrap Attack Scrapbooking. Den första layouten är till en "Journaling-utmaning". Man skulle göra en lista, och jag gjorde en om platser i världen som jag vill se. The first layout is for a "Journaling-challenge". You should make a list, and I choose to make one with the places I want to see around the world. Den andra layouten är till en "Annons-utmaning" Den blev inte riktigt som jag hade tänkt mig... Jag vet faktiskt inte om jag gillar den eller inte... :( The other layout is for a "Ad-challenge". It didn´t really come out the way I wanted... I´m not sure if I like it or not... :(

4 kommentarer:

Deana sa...

Beautiful page, Mette! So great to see you back for another year with Nikki Sivils, too!

Have a great weekend! :-)

Ulrika aka LillBlomman sa...

Kikar in och säger HEJ! Grattis till nya DT platsen och nya bloggen, ändrar adressen, såklart!

joggemia sa...

Två SUPERLÄCKRA layouter!!

Kram!

Adrienne Pierce sa...

I LOVE your maps page it is such a unique page as usually for you! I don't know why your not sure if you like your "you got the look" page it is fab!