16 juni 2010

Välkommen / Welcome

Jag har länge tänkt att jag ska byta blogg, men inte orkat göra det. Men idag när mannen kollade på fotboll och ändå inte vill umgås med mig satte jag igång. Nu ska jag bara lära mig hur allt fungerar här... Men det ska nog gå bra! Min gamla blogg kommer att finnas kvar, om ni vill kika in där... For a long time I have thought about changing blog, but not had the energy to do it. But today when my husband was watching the soccer and didn´t want to spend time with me anyway I went for it. Now I just have to learn how everything works here... But I´m sure it will work out fine! My old blog will still be there, if you wanna pop in there...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen till blogspot-sfären. Hoppas det funkar lika bra för dig som det gör för mig.
Tack gumman, blev liiiite stolt och glad när jag såg att du redan lyckats få ditt länk till min sida!!!! :D
Puss.

A Sarasota sa...

Beautiful blog, Mette!
Your {SAS}sy friend, Alecia