1 november 2010

Här är jag! / Here I am!

Nu har jag varit tyst ett tag...
Det har varit lite mycket omkring mig så det har inte blivit så mycket scrappande.
Men nu är jag tillbaka! :)
Idag vill jag visa de layouter jag gjorde för Mians Scrap & Design när vi var på mässan i Karlstad i början av oktober.
Jag fick ju sitta och scrappa, medans Mian och Emelie jobbade och stod i! :)
.
Now I´ve been quiet for awhile...
It´s been a bit to much around me lately so I haven´t scrapped that much.
But now I´m back! :)
Today I want to show you the layouts I did for Mians Scrap & Design when we were on the show in Karlstad in the beginning of october.
I just had to sit and scrap while Mian and Emelie had to work! :)
Allt material på layouterna finns i shopen!
All the material on the layouts is to find in the shop!

2 kommentarer:

Emelie sa...

Det var jätteroligt att ha dig med på mässan :D kramar!

Ullkika sa...

Mums! Jag blir så glad varje gång du kommer med nya alster på din blogg. Godis för ögat!!
//Ullkika