28 november 2010

Inkido

Lycka är verkligen att ha en vän som man vet alltid finns där...
Därför är jag så himla glad över att ha Malin i mitt liv!
Hon betyder så mycket för mig.
Det förevigas här i en layout med härlig papper från Inkido.
.
Happiness is really to have a friend that you know always will be there...
Therefor I´m so happy to have Malin in my life!
She means so much to me.
I made a layout about that with amazing papers from Inkido.
Jag har även gjort två julkort med underbara papper från Gammeldags jul.
.
I´ve also made two christmascards with wonderful papers from Gammeldags jul.

1 kommentar:

Anonym sa...

Förutom kortet på mig så var det här jättevackert! Underbart rörd blir jag. Och du betyder MASSOR för mig med.
Dina julkort är verkligen också helt fantastiska. Du är bäst! Kramar