29 november 2010

Min svärmor / My MIL

Nu i november gästar jag Designat, och paketet som jag fick hemskickat var fyllt med härligt färgsprakande papper och dekorationer.
Ni vet, såna där papper som man blir glad av!
En annan "sak" som gör mig glad är min svärmor.
Det är inte alla som har turen att ha en sån bra svärmor som jag har.
Ja, vi trivs verkligen ihop! :)
.
Now in november I´m a GDT at Designat, and the kit I got home was filled with great colourful papers and decorations.
You know, the kind of papers that makes you happy!
Another "thing" that makes me happy is my MIL.
It´s not everyone that is lucky to have such a great MIL that I have.
We really love to spend time together! :)

3 kommentarer:

Cassie sa...

Gorgeous!!
The colors are fabulous and I love that mist!!
=)

Pia sa...

så flot og farverigt layout, smukt billede
knus Pia

Claudia79 sa...

Grymt snygg! Gillar alla detaljer!